Geestelijke gezondheid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Iris Meer - WaarBenJij.nu Geestelijke gezondheid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Iris Meer - WaarBenJij.nu

Geestelijke gezondheid

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 Januari 2013 | Nederland, Utrecht

Vraag 1: 'Bent u, door de geestelijke situatie waarin u zich op dit moment bevindt, een gevaar voor uzelf of voor anderen?'

Uhhh, Uhhhhhhhh. Ik dacht van niet? Bij gebrek aan tijd om mijzelf te laten onderwerpen aan een volledige psychologisch test om te onderzoeken in hoeverre er een 'Dutch Psycho' in mij schuilt, zal ik maar 'nee' invullen.

Vraag 2: Heeft u wel eens iemand vermoord?

Nou uhh 'nee'. Goed dat je erover begint, maar ik heb andere hobby's. Bovendien: Ik heb net bij vraag 1 toch al ingevuld dat ik geen gevaar ben voor de samenleving! Deze vragenlijst lijdt blijkbaar aan een ernstige vorm van de ziekte van Alzheimer. Zielig!

Vraag 3: 'Heeft u in het verleden banden gehad met nazi-Duitsland?'

En ik maar denken dat ik er jong uitzag :(.

Vraag 4: 'Lijdt u aan een besmettelijke ziekte, zoals tubercolose, HIV of syphilis?

Nee, maar ik word wel erg ziek van deze vragen. Kan ik dat ergens invullen?

Dat kan dan weer niet.

De Amerikaanse veiligheidsdienst is namelijk niet gediend van grapjes. Stel je immers eens voor dat er een psychopatische tbc-patiënt, die banden heeft met nazi-Duitsland onverhoops het land binnen zou weten te glippen. Dat moeten ze natuurlijk niet hebben.

En nu vraagt u zich natuurlijk af: Hoe lang blijft dat meisje in de VS? Ze ging toch naar Peru?

Dat klopt!
Maar in vier uur (overstaptijd) kan blijkbaar een hoop gebeuren!!
U bent gewaarschuwd!

  • 24 Januari 2013 - 16:46

    Megan:

    Goede reis komende week! ben benieuwd naar je verhalen :)

  • 25 Januari 2013 - 14:07

    Senja:

    Dag Iris,
    dit belooft wat! Een heel goede reis en ik lees graag wat je gaat beleven!
    liefs,
    Senja

  • 28 Januari 2013 - 10:43

    Gerdy:

    Hallo Iris,

    En ngeen grapjes maken in de USA he!

    Ga je toevallig naar Cochabamba in Bolivia??
    Mijn buren zijn daar nu voor adoptie van een kindje.

  • 28 Januari 2013 - 12:35

    Meinte:

    Geweldige uitdaging Iris! Geniet ervan en zorg goed voor jezelf, goed eten he :)
    Je ex-foodsupplier,
    Meinte

  • 28 Januari 2013 - 13:18

    Johan Van Hal:

    Hoi Iris,

    Veel succes in Peru. Je oom gaat je volgen via deze site.

    Gr. Johan

  • 29 Januari 2013 - 17:25

    Yvonne:

    Een heel fijne reis en een goeie tijd in Peru!
    Ben erg benieuwd naar je verhalen!
    Groetjes,
    Yvonne

  • 30 Januari 2013 - 08:32

    Carolien:

    Hoi Iris,

    Morgen gaat het dan écht beginnen... Wat spannend! Keep calm and carry on.
    Ik hoop dat je reis voorspoedig verloopt en wens je een hele mooie en inspirerende tijd in Peru.
    Wees voorzichtig in Amerika....

    Ik ben benieuwd naar je verhalen en ga ze volgen.

    Liefs,
    Carolien

  • 30 Januari 2013 - 09:06

    Jolien:

    Ha ha!! Heb je alle (andere) vragen wel naar eerlijkheid beantwoord?
    Je weet dat je straks nog een leugendetector op het vliegveld krijgt he...

  • 30 Januari 2013 - 12:34

    Sangita:

    Lieve lieve Iris. Echt super stoer dat je dit gaat doen!!!!! Pas goed op jezelf!!! Dikke knuffel en tot over 4 maanden.

    kus Sangita

  • 30 Januari 2013 - 22:18

    Corrie Lam:

    hallo iris, een heel fijne reis toegewenst. Groet, corrie

  • 01 Februari 2013 - 15:31

    Jan En Annie Janssen:

    Hoi Iris.
    We vinden het stik leuk om je te volgen.
    Je hebt wel durf in je. We hopen dat het meer mag geven dan dat je ervan verwacht.
    Heel veel succes en plezier en mooie ervaringen.
    Geniet er ook van zoveel je maar kan.
    Groetjes Tante Annie en Ome Jan

  • 02 Februari 2013 - 16:50

    Mama:

    Lieve Iris,
    Intussen ben je veilig aangekomen en heb je je geïnstalleerd bij je gastgezin......nu het vervolg!!!!
    Ik ben reuze benieuwd naar alles wat je mee gaat maken, dat weet je wel!!!!!!
    Liefs en XXXXXX Mama

  • 04 Februari 2013 - 19:46

    Franka:

    Hey Iris, wat een avontuur om zo'n tijd naar Peru te gaan! Heel veel plezier en geniet ervan! Groetjes, John & Franka

Tags: VS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Vanaf februari gaat het avontuur beginnen: Vrijwilligerswerk en reizen door Peru en Bolivia! Ik houd jullie graag op de hoogte van mijn belevenissen!

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 15133

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 30 Mei 2013

Peru en Bolivia

Landen bezocht: